پیکسـی!

قالب چند منظوره پیکسی، یکی از بهترین و بی نظیرترین قالب های وردپرسی است که تاکنون منتشر شده است، با قالب پیکسی دیگر نگران حال و هوای سایتتان نباشید!

تلفــن: 09120000000

ایده های عکاسی بارداری در فضای باز

  • توسط مدیر سایت
  • یکشنبه، ۱ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰ دیدگاه

 ایده های زیادی برای عکاسی بارداری در فضای باز وجود دارد که هر یک از ایده ها، زیبایی عکس ها را چندین برابر می کنند. امروزه بسیاری از مادران در دوران بارداری خود عکس های زیبایی را می گیرند تا یادآور دوران خوش فرزندآوری شان باشد. عکس های دوران بارداری باید با احتیاط گرفته شود و نکات ریزی رعایت گردد. بهترین عکاسی که عکس های دوران بارداری را می گیرد به خوبی می داند باید از چه زاویه ای عکس ها را بگیرد. ایده های زیادی را برای عکسبرداری به مادر معرفی می کند. در فضای باز عکسبرداری از مادر باردار زیبایی و جذابیت خاصی دارد. بنابراین بسیاری از مادرانی که باردار هستند برای داشتن عکس های زیبا و خاص، فضای باز را انتخاب می کنند.

آتلیه عکاسی بارداری

 

معرفی انواع ایده های عکاسی بارداری در فضای باز

عکاسی بارداری در فضای باز دارای ایده های زیادی می باشد که عکاسان هر یک از ایده ها را به شما معرفی می کنند. برخی از مهمترین و اصلی ترین ایده های مربوط به عکاسی بارداری عبارت است از :

عکس کلوز آپ از شکم

این ایده یکی از محبوب ترین ایده های عکاسی بارداری می باشد. در این نمونه عکس، عکاس روی شکم مادر زوم می کند. بسیاری از مادران برای اینکه عکس کلوزآپ شکم شان زیباتر شود، روی شکم را نقاشی می کنند.  زاویه ای که عکاس روی شکم عکس را می گیرد بسیار مهم است. در صورتی که عکاس نداند باید از چه زاویه ای عکس را بگیرد، عکس زیبا نمی شود.

عکاسی بارداری

عکس دو نفره

یکی از دیگر ایده های عکاسی در دوران بارداری، این است که دو نفره عکس ها گرفته شوند. همسر خود را مادر می تواند در شادی خود شریک کند و در فضای باز عکس های دو نفره زیادی را بگیرند. لباس های خاصی را مادر باید به تن داشته باشد و پدر با ژست های عاشقانه دستان مادر را بگیرد و یا شکم مادر را ببوسد. هر یک از ژست های دو نفره مربوط به عکس های بارداری را عکاس به شما می گوید تا اجرا کنید.

عکاسی در دوران بارداری و عکس های خانوادگی

برخی از خانواده ها هستند که منتظر فرزند دوم و یا سوم خود می باشند. آنها برای عکاسی بارداری در فضای باز می توانند عکس های خانوادگی بگیرند تا عکس هایشان زیبا و خاص شود. عکس های خانوادگی در دوران بارداری جذابیت بی نظیری دارند. بنابراین می توانید این عکس ها را در فضای باز بگیرید. مادر باید لباس خاصی به تن داشته باشد و کودکانش در کنارش قرار بگیرند. همسر نیز در کنار مادر قرار می گیرد تا عکس های خانوادگی زیبایی ثبت شود.

عکاسی آتلیه بارداری

زیر نور قرار گرفتن

یکی از دیگر ایده هایی که برای عکاسی در دوران بارداری باید به آن دقت داشته باشید این است که منبع نامحدودی از نور را در فضای باز انتخاب کنید. نور در عکس ها موجب زیبایی عکس ها می شود. برای اینکه عکس های زیبا و منحصر به فردی داشته باشید باید بهترین ساعت روز را برای عکسبرداری انتخاب کنید.

 

سالن عقد