پیکسـی!

قالب چند منظوره پیکسی، یکی از بهترین و بی نظیرترین قالب های وردپرسی است که تاکنون منتشر شده است، با قالب پیکسی دیگر نگران حال و هوای سایتتان نباشید!

تلفــن: 09120000000

آشنایی با اصول و نکات عکاسی از کودک

  • توسط مدیر سایت
  • سه شنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰ دیدگاه

آتلیه ای که در زمینه عکاسی کودک فعالیت می کند باید به خوبی در مورد اصول عکسبرداری از کودک، اطلاعات خود را بیشتر کند. نیاز است که به خوبی وسیله ها و ایده های مربوط به عکاسی از کودک را بشناسد. در این صورت بهترین و زیباترین عکس ها از کودک گرفته می شود. نحوه گرفتن عکس از کودکان اهمیت زیادی دارد. هر یک از والدین باید کودکان خود را به بهترین آتلیه ببرند تا عکس های زیبایی از کودکان آنها گرفته شود. برخی از شرایط که مربوط به عکاسی از کودک می باشد را در ادامه معرفی می کنیم.

آتلیه عکاسی کودک

اصول عکاسی کودک

برخی از مهمترین  مواردی که در عکاسی کودک اهمیت زیادی دارد و باید به آنها دقت داشته باشید عبارت است از:

تهیه وسیله های مورد نیاز برای عکاسی

به همراه داشتن وسیله های ضروری برای عکاسی از کودک یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن دقت شود. وسایل بازی و سه پایه کوتاه از جمله وسیله ها و ابزارهای ضروری می باشند که باید برای عکاسی از کودک آماده شود. فلاش و رفلکتور نور یکی از دیگر وسیله های ضروری مربوط به عکسبرداری از نوزاد می باشد.

آشنایی با روحیات کودک

عکاس پیش از اینکه عکاسی از کودک را آغاز کند باید با روحیات کودک آشنا شود. در این صورت می تواند به راحتی با کودک ارتباط برقرار نماید. اگر عکاس برای عکسبرداری از کودک بتواند با او ارتباط بگیرد، قادر است ژست های متنوعی را بگوید تا کودک اجرا کند. در غیر این صورت عکاس باید از والدین کودک بخواهد که از کودک درخواست نماید با او برای عکس گرفتن همکاری کند.

شکار لحظه ها در عکاسی از کودک

یکی از دیگر موارد  مربوط به عکاسی کودک می باشد این است که عکاس در لحظه های خاص از کودک عکس بگیرد. در برخی از مواقع کودک حواسش پرت است و به دوربین نگاه نمی کند. در آن مواقع عکاس می تواند عکس های خاص و زیبایی را از کودک بگیرد. کودک زمانی که مشغول بازی است در دنیایی دیگر می باشد. به همین دلیل در آن بازه زمانی، عکاس می تواند از کودک عکس های زیبایی بگیرد.

آتلیه عکاسی کودک

خنداندن کودک

از دیگر که در مورد عکاسی از کودک اهمیت دارد این است که عکاس بتواند کودک را بخنداند. خنده های شیرین کودک بسیار زیبا است، بنابراین با ثبت این خنده ها، عکس های زیبایی از کودک گرفته می شود. کودکان قادر هستند که با هرچیز کوچکی بخندند. بنابراین او باید در کار خود حرفه ای باشد تا بتواند کودک را بخنداند.

آماده کردن پشت زمینه برای عکسبرداری

یکی از دیگر مهم ترین موضوع مربوط به عکاسی از کودک می باشد این است که پشت زمینه مناسبی را برای عکسبرداری از آن آماده سازید. عکاس باید بر اساس ویژگی های اخلاقی کودک و جنسیت آن ، بهترین پشت زمینه را برای عکسبرداری انتخاب کند. در این صورت عکس های زیبا و خاصی از کودک گرفته می شود. پشت زمینه روی زیبایی عکس های کودکان تاثیر زیادی دارد.

سالن عقد