پیکسـی!

قالب چند منظوره پیکسی، یکی از بهترین و بی نظیرترین قالب های وردپرسی است که تاکنون منتشر شده است، با قالب پیکسی دیگر نگران حال و هوای سایتتان نباشید!

تلفــن: 09120000000

آشنایی با نکات عکاسی نوزاد

  • توسط مدیر سایت
  • پنجشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰ دیدگاه

 برای عکاسی نوزاد باید به خوبی برخی از نکات رعایت شود تا عکس های گرفته شده از نوزاد زیبا و خاص گردد. امروزه بسیاری از والدین در ماه های متنوع تولد نوزاد خود مایل هستند، عکس های زیبایی از نوزاد به یادگار بگیرند. آنها باید به بهترین آتلیه ای که در زمینه عکسبرداری از نوزاد فعالیت می کند مراجعه کنند. بهترین آتلیه به خوبی اصول و نکات عکاسی از نوزاد را می شناسد. بنابراین می تواند زیباترین عکس ها را از نوزاد بگیرد. برخی از نکاتی که برای عکسبرداری از نوزاد باید رعایت شود را در ادامه معرفی می کنیم.

نکاتی در مورد عکاسی نوزاد

برخی از نکات مهم که رعایت آنها  اهمیت زیادی دارد عبارت است از :

آتلیه عکاسی نوزاد

ایده و ژست مناسب

ایده و ژست هایی که مربوط به عکاسی از نوزاد می باشد با ایده و ژست های بزرگسالان فرق می کند. عکاس به خوبی این مسئله را میداند، بنابراین ایده هایی را برای عکسبرداری از نوزاد معرفی می کند تا نوزاد با انجام آن ژست ها اذیت نشود. این مسئله که نوزاد زمان عکسبرداری بی قراری نکند بسیار مهم است. بنابراین ژست هایی که نوزاد می گیرد را باید عکاس با دقت انتخاب کند. در این صورت عکس های نوزاد زیبا می شود و به هیچ عنوان بی قراری نمی کند.

پوشیدن لباس های راحت

یکی از دیگر نکاتی که زمان عکاسی از نوزاد باید به آن توجه شود این است که نوزاد لباس های راحت بپوشد. لباس هایی که برای نوزاد انتخاب می شود باید به گونه ای باشد که نوزاد درون آنها اذیت نشود. برای جابجایی و تحرک در آن لباس ها نباید اذیت شود. آزادی عمل درون آن لباس ها برای نوزاد بسیار مهم است. در غیر این صورت مدام گریه می کند و از او عکس های زیبایی گرفته نمی شود.

سن مناسب برای عکاسی از نوزاد

یکی از دیگر نکات عکاسی نوزاد این است که سن نوزاد را باید به خوبی بررسی کنید. نوزادانی که ۷ الی ۸ روزه هستند را می توانید برای عکسبرداری آماده کنید. بعد از آن نوزادان وارد دوره آکنه و یا مشکلات هاضمه ای خواهند شد. به همین دلیل اگر شما می خواهید از نوزاد خود در دوران اولیه تولد عکس بگیرید بهتر است که در روز ۷ الی ۸ تولد اقدام نمایید.

آتلیه عکاسی نوزاد

نظرخواهی از والدین

هر یک از عکاسانی که می خواهند از نوزاد عکسبرداری کنند باید با والدین نوزاد هماهنگ باشند. جلسه عکسبرداری از نوزاد باید در بهترین بازه زمانی باشد. ساعات پایانی روز و غروب برای عکسبرداری از نوزاد زمان مناسبی نیست. بنابراین باید از والدین درخواست شود که ساعات اولیه روز را برای عکسبرداری از نوزاد انتخاب کنند.

توجه به رفتار نوزاد برای عکاسی

توجه به رفتار نوزاد یکی از نکاتی است که برای عکسبرداری از نوزاد اهمیت زیادی دارد. در صورتی که نوزاد خواب باشد عکس های زیادی از او گرفته می شود. اما در صورتی که نوزاد بیدار باشد، والدین می توانند همراه با نوزاد عکس های پرتره زیبایی را بگیرند.

سالن عقد